דע את זכויותיך

אובדן כושר עבודה ביטוח לאומי

אובדן כושר עבודה ביטוח לאומי

ביטוח לאומי הוקם במטרה לספק לאזרחים אשר סובלים מאובדן כושר עבודה זמני או קבוע מעטפת של הגנה לשעת צרה. הוועדות השונות, הטרטורים הבלתי פוסקים והבירוקרטיה המתישה – מחייבת עזרה מקצועית שתעניק לכם את מה שמגיע לכם. הנה כל הסיבות שיגרמו לכם לבחור עורך דין לאובדן כושר עבודה וליהנות מיחס אישי כמו שתקבלו רק אצל כצנלסון להב.

אובדן כושר עבודה ביטוח לאומי – לא צריך להתבייש

בין אם נקלעתם לבעיה בריאותית או שנפצעתם חלילה במהלך העבודה, חשוב לזכור שאתם זכאים לכל הזכויות בגין אובדן כושר עבודה מביטוח לאומי. אסור לכם להתבייש אם המצב הבריאותי שלכם השתנה ובוודאי שאם אינכם יכולים עוד לייצר את ההכנסה הראויה לקיום של משק בית תקין. אסור גם לפחד מהוועדות השונות של המוסד לביטוח לאומי.

אובדן כושר עבודה ביטוח לאומי – מהן הוועדות השונות?

לוועדות של ביטוח לאומי יצא שם רע, ובצדק. מי שמגיע לוועדות של ביטוח לאומי ללא ייצוג משפטי וללא הבנה של התהליך, עלול למצוא את עצמו ללא עזרה ובלי סיכוי אמיתי לקבל את המגיע לו. לכן שווה לשקול לבקש עזרה מקצועית במקרים של אובדן כושר עבודה כאשר תובעים את הביטוח הלאומי ולהגיע מוכנים לכל ועדה, לדעת בדיוק מה עומד לקרות לפני שאתם נכנסים לחדר ולקבל את מה שמגיע לכם על פי חוק.

אובדן כושר עבודה ביטוח לאומי – איך יודעים כמה ניתן לבקש?

חשוב לזכור שבמקרים של תביעות בגין אובדן כושר עבודה לביטוח לאומי, אתם צריכים להיות מדויקים עם הציפיות שלכם ועם הדרישות שלכם. חשוב לדעת כמה אחוזי נכות ניתן להשיג עבור הפגיעה שלכם, אילו בדיקות אתם צריכים לעשות ואיזו חוות דעת חשוב להציג. ברוב המקרים, אנשים אשר מגיעים מוכנים לוועדות ואשר מצוידים בידע ובאישורים של אנשי מקצוע, משיגים יותר.

אובדן כושר עבודה ביטוח לאומי – איך לקבל חוות דעת מוסמכת בגין הפגיעה?

בכדי לקבל חוות דעת מקצועית עבור הפגיעה שממנה אתם סובלים ואשר אינה מאפשרת לכם לעבוד, חשוב להתייעץ עם המומחים הרפואיים הטובים ביותר בתחומם. כדאי לבצע את כל הבדיקות החשובות עוד לפני שניגשים לכל ועדה ולהתייעץ עם טובי המנתחים והרופאים השיקומיים. רק כך אתם תוכלו להגיע עם חוות דעת רפואית לביטוח לאומי ולנצל את כל מה שהחוק נותן לכם.

הסיבות שאתם צריכים לבחור עורך דין נכון לניהול תביעת אובדן כושר עבודה מול ביטוח לאומי

לאחר שהבנתם את המסלול שאותו תצטרכו לצלוח בשביל לממש את הזכויות שלכם, אתם בוודאי מבינים כמה חשוב שיהיה לכם ייצוג משפטי ברמה הגבוהה ביותר. ייצוג משפטי אשר האינטרסים שלכם יהיו בראש מעייניו ואשר למבצע אותו יש את הניסיון וההיכרות עם כל התהליכים הבירוקרטיים של הביטוח הלאומי המקומי.

אנו במשרד עורכי הדין כצנלסון להב נשמח לעמוד לרשותכם ולספק לכם את השירות שמגיע לכם.

שתפו חברים >>

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

כתבות נוספות:

תגובות / שאלות:

Call Now Button
צור קשר
close slider



דילוג לתוכן