דע את זכויותיך

אובדן כושר עבודה ביטוח מנהלים

אובדן כושר עבודה ביטוח מנהלים

כולנו מצפים שבמקרים של אובדן כושר עבודה ביטוח המנהלים שלנו יעמוד לצידנו ויאפשר לנו לקבל את הפיצוי המתאים. אבל מה קורה כאשר חברת הביטוח מתחילה להערים קשיים, כאשר היא טוענת שאתם יכולים לעבוד במקצוע אחר או כאשר היא בכלל לא מכירה בנכות שלכם? במקרים שכאלו אתם צריכים עורך דין לאובדן כושר עבודה.

מדוע חברות הביטוח נוטות לעכב את התשלומים?

זה לא מקרה שבשעת התשלום של פיצוי הביטוח אנו עדים לסכסוכים משפטיים רבים ולעיכוב בתשלומים עבור ביטוח המנהלים. למעשה, לחברות הביטוח יש סוללה של עורכי דין אשר מתמחים בתביעות אובדן כושר עבודה ונוגעות לביטוח מנהלים והן מעדיפות לנסות ולהימנע ככל הניתן מתשלומים למבוטחים רבים. יחד עם זאת, חשוב לדעת שבלא מעט מקרים ייצוג משפטי איכותי עשוי לעשות את כל ההבדל ולאפשר לכם לזכות בכסף שמגיע לכם.

מה המשמעות כלפי המבוטח?

בעוד שעל פי החוק היבש ביטוח המנהלים אשר רכשתם במיטב כספכם אמור לספק לכם מעטפת ליום סגריר, בפועל המצב עלול להיות שונה. למעשה, בעת אובדן כושר עבודה ביטוח המנהלים מהווה חלק אשר נתון לסכסוכים משפטיים מורכבים בין המבוטח לבין חברת הביטוח ובמקום שהקצבה החודשית תשולם על פי חוק, בלא מעט מקרים אנו רואים כיצד לכל חברה יש פרשנות משלה לעניין.

מהן הבעיות השכיחות?

קיימות לא מעט בעיות מבניות אשר אופייניות למצבים של אובדן כושר עבודה. ראשית, החברה שמספקת את הביטוח יכולה לטעון שמדובר במחלה שהייתה קיימת לפני שהביטוח נחתם (ואשר לא דווחה). שנית, חברת הביטוח יכולה לטעון שהמבוטח פשוט מגזים במצבו הרפואי בכדי לזכות בתשלומים בעבור אובדן כושר עבודה מביטוח המנהלים. בכל מקרה, מדובר בבעיה של ממש וכזו אשר עלולה לפגוע באיכות החיים של כל מבוטח.

אובדן כושר עבודה ביטוח מנהלים – איך ניתן להתגבר על הבעיות המבניות?

למרות שניתן לרכוש פוליסה ייחודית של ביטוח מנהלים למקרה של אובדן כושר עבודה, אשר מכסה את טענת אובדן היכולת לעבוד במקצוע הייחודי של המבוטח – מדובר בפוליסה יקרה מאוד. זה גם לא ממש יעזור לכם אם נפגעתם כבר ואתם זקוקים להחזר עבור פגיעתכם. יתרה מכך, גם פוליסות אלו לא מכסות מקרים שבהם חברות הביטוח לא מקבלות את השוני הדרסטי במצבו הרפואי של המבוטח ואינן רוצות לאפשר לו ליהנות מהפרמיה שמגיע לו.

מדוע חייבים להתייעץ עם עורך דין בכל מקרה של אובדן כושר עבודה?

מכיוון שרק עורך דין לאובדן כושר עבודה יהיה בצד שלכם ויספק לכם את מעטפת ההגנה שמגיעה לכם, אתם חייבים לבחור בטוב ביותר. במשרד עורכי הדין שלנו תיהנו מיחס אישי, מליווי צמוד ומהכוונה מקצועית – שתעזור לכם לקבל את מה שמגיע לכם. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר עוד היום ולקבוע פגישת היכרות.

שתפו חברים >>

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

כתבות נוספות:

תגובות / שאלות:

Call Now Button
צור קשר
close slider